(70) 9 434372

Ariston velis, Lydos, Fais, Pro, Hybrid villanybojler szerviz, szerelő!

Ariston bojler szerelő ezekben a villanybojler hibákban, javításában tud segíteni.

  • Ariston villanybojler vízkőtelenítés
  • Ariston villanybojler csere
  • Ariston villanybojler javítás
  • Ariston velis villanybojler panel cseréje
  • Ariston villanybojler csöpögő hiba javítás
  • Ariston villanybojler felszerelés, bekötés, villany és vízszereléssel

Ariston villanybojler szerelő: Fábián Zsolt 0670-94343-72  Hívjon most!

Ariston bojler szerviz

Az Ariston bojlerek szervizelése, cseréje és javítása a szerződött szerviz partnerek feladata, amíg garanciális a készülék. Abban az esetben, ha lejár az Ariston forgalmazója által vállalt garancia, szüksége lesz egy megbízható szakemberre, akit kereshet a szervizeléssel.

Az Ariston bojlerekhez leggyakrabban a az alábbi problémákkal hívnak szerelőt – nem melegít megfelelően, csepeg, szokatlanul hangos.  Az összes felsorolt probléma nagy valószínűséggel megoldható egy vízkőtelenítéssel, anélkül, hogy a teljes bojlert cserélni kellene. Ha nagyon elhanyagolt a bojler, és jó ideje nem volt szervizelve, emiatt nagy mennyiségű (akár 10-12 liter vízkő is képes összegyűlni 5 év alatt a tartályban) vízkő halmozódott fel benne, nemcsak a fűtőszálon, lehetséges, hogy szükség lesz az elektronikai tartozékok cseréjére is, mielőtt elégnének.

Anód cseréjére általában csak elhanyagolt, régi bojlerek esetében szükséges.

Ha a csepegést nem kizárólag vízkövesedés okozza, lehetséges, hogy a bojler van kilyukadva. A fenéklemez kilyukadása miatti csöpögést a lemez kicserélésével és egy alapos vízkőtelenítéssel megoldható. Azonban, ha a bojler oldala van kilyukadva, azt már a szakemberek csak a bojler teljes cseréjével tudja orvosolni.

A vízkövesedés által okozott elektromos alkatrész hibája, ami elégett és nem okozott a bojlerben teljes zárlatot általában megoldható alkatrész cseréjével, és az elektromos vezérlőlap ellenőrzésével.

Érdemes a szakembernek előre jeleznie, hogy ha a szervizelelésre szoruló bojler nehezen elérhető helyen van, esetleg álmennyezetbe vagy szek-

rénybe van beépítve. Ilyenkor külön szerszámokkal és létrával tud készülni, és nem éri meglepetésként a szerelési helyzet.

Összességében, ha nem vészhelyzetben szeretné, egyszerre nagyobb kiadással kihívni az Ariton bojleréhez a szervizes szakembereket, érdemes 2-3 évente karbantarttatást végeztetnie a készülékén, amit egy vízkőtelenítéssel is egybe kötnek. Ezzel akár hosszú évekre is tudja biztosítani a problémamentes működését.

Az Ariston bojlerek kiváló minőséget képviselnek világszerte. Ahhoz, hogy a bojler készüléke ne
menjen tönkre és rendeltetésszerűen üzemeljen, elengedhetetlen, hogy évente egyszer szakembert
hívjanak hozzá, aki a karbantartást elvégezze.

Bármilyen kiváló minőségű bojlerekről van szó, akár
gázüzemű vagy villanybojlerről legyen szó, még egy Ariston készüléknél is fontos a rendszeres, éves
vízkőtelenítés és átvizsgálás. Egy Ariston készülék képes lehet akár 25-30 éven keresztül is
tökéletesen működni, amennyiben minden évben megnézi egy szakember, aki kitisztítja a készüléket.

A fővárosban több helyen is talál Ariston márkával foglalkozó szervízt. Meghibásodás esetében
nagyon fontos, hogy a hiba észrevétele után egyből értesítsék a szakszervízt, lényegtelen, hogy gáz,
vagy villany bojlerről van szó, hiszen egy meghibásodás komoly gondokat is okozhat. Nem szabad az
ördögöt a falra festeni, de legrosszabb esetben még tragédiához is vezethet, ha egy hibás készülék
bekapcsolva van az épületben. Ha problémát észleltek, akkor hívják a szervizek egyikét, és mondják
el, milyen problémát tapasztaltak. Ha nem melegíti a vizet, tehát ha nem fűt a bojler, ha valahol
csöpög, esetleg folyik a víz a készülékből, ha hangos, zúgó, sistergő hangot ad ki, miközben fűt, ha túl
gyorsan elfogy a melegvíz, ha alig folyik a melegvíz a bojlerből, vagy ha szivárog a bekötő cső a
működése alatt, akkor a szakember már tudni fogja általában, hogy milyen hibajelenséggel áll
szemben.

Budapesten a legtöbb esetben akár azonnal tudnak indulni a helyszínre, hogy elhárítsák a
problémát. Több szervíznél is van olyan szolgáltatás, hogy egy órán belül kiérnek és megjavítják
Ariston márkájú bojlerét. Telefonos hibabejelentés alkalmával minden esetben meg fogják kérdezni a
bojler típusát és a hiba pontos leírását is. Az Ariston bojler garanciális javításának egyetlen apró
problémája az lehet, hogy az Ariston készülékek széles választéka miatt, alkalmanként előfordulhat,
hogy nincs az adott termékből éppen készleten. Viszont minden fővárosi szervízben ezeket a hiányzó
alkatrészeket egy-két munkanapon belül be tudják szerezni.

Az Ariston bojlerekre a gyártó, így a szakszervizeknél is ezt tartják be, változó módon 1+1, 3, illetve 7
év, a garanciajegyen rögzített jótállást vállal. A garanciális jegyen feltüntetett garanciális idő tartama
alatt bármilyen meghibásodás esetén, teljeskörű a garancia.
Az Ariston szerviz egyedülálló módon egy 7 éves készülék komplett elektronikáját is garanciában cseréli, amennyiben a karbantartásokat időben, és arra jogosult ARISTON SZERVIZ végzi el és azt regisztrálja is.
Ennek a garanciának a feltétele a 12-24 havonként történő karbantartás, amelynek költsége a tulajdonost terheli. Ez az időintervallum minden esetben a garanciajegyen jelzett periódusonként fel van tüntetve. Ellenben
olyan javítások is vannak, amelyek nem tartoznak bele a garanciális javításokba. Ilyenek például, hogy
ha szabálytalanul, vagy hiányosan lett kitöltve a jótállási jegy, hogy ha szakszerűtlen használat
eredményezi a hibajelenséget, és az látható, bizonyítható. Ha a készüléket csak be kell kapcsolni,
vagy állítani, ha a munka nem jár alkatrészcserével, vagy ha a hiba bármilyen elemi kár miatt
következik be.

Természetesen, ha az előírt garanciális karbantartás elmaradt, akkor sem használható
a garanciális javítás. A budapesti Ariston szervizeknél megrendelt garanciális bojler javítás esetén,
amennyiben a garanciális feltételeknek megfelel, akkor általában díjmentes a javítás, és kiszállási
díjat sem számolnak fel a szervizek. Viszont amennyiben a feltételeknek nem felel meg, akkor
választhatják, hogy térítés ellenében történik meg a javítás, vagy pedig a kiszállási díj megfizetése
mellett elállhatnak a javítástól. Természetesen senki sem szeret meleg víz nélkül maradni, így a
készülék javíttatása akkor is javasolt, amennyiben nem érvényesíthető a garancia. Ez azért is nagyon
fontos, hiszen gyári alkatrészek kerülnek vissza a berendezésbe, amelyek garantálják a készülék
további tökéletes és minőségi működését. A fővárosi szakszervizekben gyakorlott, szaktudással és
nagy tapasztalattal rendelkező szerelők fogják a hibát elhárítani. Az sem mellékes egy bojler
esetében, hogy milyen gyorsan tudják megoldani a problémát.

A hibajelenség vagy a karbantartási munkálatok igénylésének bejelentése után általában a szabad kapacitás függvényében rövid időn belül kiszállnak a helyszínre, persze a fővárosban ez forgalom függvényében változhat, megállapítják a hibát, és ha szükséges, akkor megrendelik a szükséges alkatrészeket vagy, ha van éppen készleten,
akkor természetesen azonnal megjavítják a készüléket. Az Ariston bojler karbantartásának az ára
természetesen függ a készülék típusától, és hogy a fővárosban kiválasztott telephely milyen
távolságra van a helyszíntől. Természetesen pontosan kikalkulált ajánlatot, árakat csak a hiba, vagy a
karbantartási feladat ismeretében tudnak adni. Ez általában vagy telefonon keresztül vagy pedig e-
mailben tud megtörténni. Az Ariston bojlerek garanciális karbantartásával a készülék élettartama
jelentősen meghosszabbodik.